maandag, januari 31, 2005

Stepping stone?



Het nieuwste bij de Appie: de kraskaarten. Na het kinderwerk met knuffels en poppenkastpoppen is het nu tijd voor het serieuze werk. Hoe breng ik onze klanten naar een nieuwe verslaving? Het lijkt te lukken, want het enthousiasme bij alle kinderen om te krassen is groot. Zijn er al weer nieuwe kaarten? Hoe meer kaarten, hoe meer uitgegeven, dat hoort er ook bij. En de stap naar de echte krasloten is minder groot. Wat bedenken ze in Zaandam als volgende stap? Ik ben benieuwd. Hennepzaadjes in een tijdschrift is al door de Revu bedacht (en weer schielijk teruggetrokken). Daar is de tijd nog niet rijp voor, maar AH weet vast wel in te spelen op de trends van straks.

1 opmerking:

Elsje zei

Ruim een jaar later en we hebben nog de efteling-zegeltjes gespaard (en gebruikt!) maar nu (juni 2006) doen vooral de wuppen ons naar de Appie snellen...